انیمیشن فرزندان افتاب

داستانِ این سریال به ماجرای زندگی چند همکلاسی که در دهۀ 50 به مدرسه می‌رفتند و در یکی از محله‌های جنوب تهران زندگی می‌کردند، می‌پردازد.

در فصل اول، ما شاهد روایت برخی حوادث قبل از پیروزی انقلاب هستیم؛ حوادثی تلخ و شیرین در بیرون از مدرسه، صمیمیت و رفاقت این چند همکلاسی که در جریان انقلاب کم‌کم بزرگ می‌شوند و به جوان‌هایی تبدیل می‌شوند که از جانِ خود گذشته و برای هدف برترشان تلاش می‌کنند و نیز درگیری‌های مردمِ آن زمان با دولت شاه خائن که به فعالیت‌های بچه‌های مدرسه کشیده شده بود، تا بازگشت امام خمینی رحمت الله علیه به وطن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران...

در فصل دوم، چهار کودک قصۀ ما، تبدیل به جوانانی شده‌اند که انقلاب از آنها مردانی بزرگ و با مسئولیت ساخته است. دشمنانِ وطن که دست از کار نکشیده‌اند اکنون به خاک میهن دست درازی کرده‌اند. جوانان سلحشور ما مثل سایر جوانانِ ازجان‌گذشته راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌شوند... داستانِ این فصل تا آزادی اُسرای جنگ تحمیلی ادامه پیدا می‌کند.

این مجموعه با تکنیک سه بعدی کامپیوتری کار شده که خروجی آن به صورت رندر دو بعدی انجام شده است و در 4 فصل 26 قسمتی در حال ساخت است که تاکنون تولید فصل اول و دوم آن به پایان رسیده است.

مجموعۀ «فرزندان آفتاب» در مرکز پویانمایی صبا با همکاری بنیاد فرهنگی روایت برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال (نوجوانان دهۀ 50) تهیه شده است. نوجوانان دهۀ 50 حس و حال و روایات این مجموعه را به راحتی درک می‌کنند.
این انیمیشن که در 50 قسمته با موضوع حوادث قبل و بعد از انقلاب را روایت میکند و بینشی جدید را به فرزندان میدهد

 





برای دانلود این قسمت پخش شده اینجا کلیک کنید

برای دیدن و دانلود 50 قسمت پخش شده به لینک های زیر مراجعه نمائید
سایت رسمی فرزندان آفتاب
صفحه فرزندان افتاب در تبیان
صفحه فرزندان افتاب در tvv